Simándy József

Márai Sándor

Márai Sándor

Aktuális üzenet

"Tán ezért van, hogy többször nézünk az égre, Akik szeretnénk, hogy itthon rend legyen végre... Hogy megint annyian legyünk, mint a tenger, És a gyermekünk magyarként lehessen ember." Nyerges Attila

Friss topikok

  • Teq: természetesen az emberek voltak a hülyék, mert kölcsönt vettek fel. de hát mit várunk az emberektől? ennyi IQ-val... szal lehet, hogy ők tették meg az első lépést a szakadék felé, de a bankok adtak ... (2009.11.10. 18:18) Halmozódó tartozások
  • Neomakki: No igen. Tényleg elég forró volt a meleg nyáron:P Nekem van meleg ismerősöm, alapjában vévé nincs vele semmi gond, ő is "elhatárolódik" (milyen szép szó, és milyen sokan használják:)) a melegfelvonu... (2009.10.01. 17:27) Kánikula Magyarországon is...
  • Neomakki: Nah, megtaláltalak titeket, hosszú keresgélés árán:D Élménybeszámoló Londonról, nem is hangzik rosszul:P Amúgy abban tényleg igazad van, hogy minden amit ott látunk, rablásból keletkezett vagyon. Í... (2009.09.25. 21:28) London
  • Teq: már láttam. komoly. indítottak egyáltalán nyomozást?? (2009.09.05. 01:55) Gazdagodjunk okosan avagy ahogy a "nagyok" csinálják
  • tesz-vesz: @Tom Bobb: ezek ilyen dolgok figyelj:) (2009.08.17. 16:10) Kedves Olvasók!

’98-as 3 puttonyos

2009.12.02. 21:13 | Pisze | Szólj hozzá!

Aszú. Egy ’98-as 3 puttonyos. Nem kiemelkedő évjárat, de első kóstolásra zamatos. Számít is nekem, nem vagyok borszakértő. Jaj még mennyi olasz bor van lent a pincében...hallom ahogy hívogat...de nem mehetek…de de akkor elkezd vinnyogni, meg beriasztásnál is és felébresztem a többieket... de a bor,de a bor...hát igen, a bor.
Már a harmadik korty. A riasztó csak cseng. Nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne, hisz mindenki másnak ez csak egy üveg bor. Mért nekem talán nem csak annyi? Mért lennék én különb másoknál. IGEN! Ez nekem is csak egy üveg bor.
Miután ez a mondat elhangzik, még hosszú ideig visszhangzanak e szavak lelkem legrejtettebb mélységeiben. Legyek őszinte önmagamhoz? Kell az nekem? Inkább leöblítem az oly kurva makacsan felkívánkozó őszinteséget. Ezt neked! Húzz Te is egy kortyot! Hidd el, jobb lesz tőle.
Már nem is érzem. Tényleg csak ennyi lenne? Ennyi volt a lélek ereje? Ami az Ember legsajátja, csak egy korty? Az nem lehet…á már tudom, hogy nem is…de aztán a jön a következő korty…és mégis!

A bejegyzés trackback címe:

https://digitusmedius.blog.hu/api/trackback/id/tr41569785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása