Simándy József

Márai Sándor

Márai Sándor

Aktuális üzenet

"Tán ezért van, hogy többször nézünk az égre, Akik szeretnénk, hogy itthon rend legyen végre... Hogy megint annyian legyünk, mint a tenger, És a gyermekünk magyarként lehessen ember." Nyerges Attila

Friss topikok

  • Teq: természetesen az emberek voltak a hülyék, mert kölcsönt vettek fel. de hát mit várunk az emberektől? ennyi IQ-val... szal lehet, hogy ők tették meg az első lépést a szakadék felé, de a bankok adtak ... (2009.11.10. 18:18) Halmozódó tartozások
  • Neomakki: No igen. Tényleg elég forró volt a meleg nyáron:P Nekem van meleg ismerősöm, alapjában vévé nincs vele semmi gond, ő is "elhatárolódik" (milyen szép szó, és milyen sokan használják:)) a melegfelvonu... (2009.10.01. 17:27) Kánikula Magyarországon is...
  • Neomakki: Nah, megtaláltalak titeket, hosszú keresgélés árán:D Élménybeszámoló Londonról, nem is hangzik rosszul:P Amúgy abban tényleg igazad van, hogy minden amit ott látunk, rablásból keletkezett vagyon. Í... (2009.09.25. 21:28) London
  • Teq: már láttam. komoly. indítottak egyáltalán nyomozást?? (2009.09.05. 01:55) Gazdagodjunk okosan avagy ahogy a "nagyok" csinálják
  • tesz-vesz: @Tom Bobb: ezek ilyen dolgok figyelj:) (2009.08.17. 16:10) Kedves Olvasók!

2009.03.19. 21:27 | Pisze | 5 komment

"Nincs orvos a családomban, a szüleim nem milliomosok és nem kapok szoctámot. A világ egyik legszebb és legnehezebb szakmáját tanulom, és rajtam kívül kevesen értik, mikor arra gondolok, hogy endoszkópos retrográd koleciszto-pankreatográfia (ERCP). Az eszem megelőzi a szorgalmamat és nem örülök, mikor azt kérdezik: „Nektek csak 3 vizsgátok van?!” Büszkén gondolok Semmelweisre, Szent-Györgyire, Békésyre és Gábor Dénesre. Szeretem amit tanulok, szeretem a klinikás bulikat, a Medikus Kupát és a Medikus Hetet. Vizsgaidőszakban a meglévő vizsgáim mellett 3 tárgyból mentem el javítani, így lett az átlagom 4,67. És itt, Európa szívében, az orvosi egyetemen ilyen teljesítményért NEM JÁR ÖSZTÖNDÍJ. Vizsgaidőszakban mi alszunk a legkevesebbet és igenis a mi szakmánkban a legtöbb az öngyilkosság!
Magyarország! Köszönöm a megbecsülést!"

by,

Horváth Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://digitusmedius.blog.hu/api/trackback/id/tr341012856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsiLANY22 2009.06.09. 16:09:50

Hahaha:) Én is orvosis vagyok, máshol (nem Bp.),de ettől a nektek milyen kevés vizsgátok van szöveggel ki tudnának kergetni a világból...:)) főleg az első években zavart. :))

Pisze 2009.06.09. 16:32:42

@kicsiLANY22: Hét igen...:D egyébként mi sem pesten, debrecenben tanulunk

cs.evi 2009.06.09. 20:56:51

kicsilány, mindenhol ottvagy. :D tőlem meg bezzeg eltűnsz.

kicsiLANY22 2009.06.10. 13:35:19

Dehogy tüntem, tőled találtam ide:)

kicsiLANY22 2009.06.10. 13:36:36

Dehogy tüntem, tőled találtam ide:)
süti beállítások módosítása